top of page
13b.jpg
  • תמונת הסופר/תDikla sliepchevich

איך זה לעבוד איתי ? על הזמנת יום צילום וכל השאר


כדי להפיג קצת את הסקרנות והמתח לפני הצילומים, אסביר קצת על המפגש וההתנהלות ביננו, הרשמית וגם זו שלא.


מטרת המפגש החשובה ביותר מבחינתי היא להנות (!), התמונות יהיו יפות יותר כמובן, וכך גם מה שתרגישו כשתסתכלו בהן. כדי לעשות את זה אני מאוד משתדלת לענות לכל שאלה או תהיה שמטרידה אתכם בדרך למפגש עצמו, לכן אם יש לכם כל שאלה, בבקשה תשאלו בחופשיות - אין שאלה שהיא לא לגיטימית (כמעט).




סדר בתהליך : קיבלתם המלצה להגיע אליי / ראיתם תמונות באתר או ברשתות החברתיות / הגעתם דרך גוגל - ופניתם אליי - קודם כל תודה :) והחלק הקשה מאחוריכם, מעכשיו זה עניין של אינטואיציה ובטחון.

אנסה להציג את עצמי הכי טוב שאוכל ואבקש מכם לספר מעט על עצמכם, כדי שנבין אם אנחנו רוצים לעבוד יחד. אפנה אתכם גם לחבילות שאני מציעה ורלוונטיות עבורכם, וכמובן יש אפשרות למחיר מותאם אישית לצילומים מיוחדים/ שונים ממה שמוצע בחבילות הקיימות.



הווייבים טובים, בחרנו חבילה ואנחנו רוצים להמשיך? מדהים!

אחרי שנקבע תאריך ותמלאו טופס היכרותי וביטוחי קצר אסביר לכם על אפשרויות הצילומים שלכם (המיקומים האפשריים בטבע / הסטים בסטודיו והאפשרות לצלם אצלכם). מהרגע שתשלמו מקדמה - התאריך והשעות שבחרתם שמורים עבורכם ואפשר להתחיל להתרגש.


יום לפני הצילומים אשלח לכם הודעה לוודא שאתם זוכרים, מגיעים ולבדוק אם יש שאלות נוספות, אבל אתם בהחלט מוזמנים לכתוב לי לפני כן לגבי כל דבר הקשור לצילומים.


הגענו ליעד בשעה שקבענו (חשוב, איחור יוחסר מזמן הצילומים), עכשיו נדבר קצת - בפרט אם יש ילדים, ותוך כדי התארגנות ושיחה כבר אתחיל לשלב את הצילום בעדינות כדי שתרגישו בנוח. בכל סשן צילום, אבל עם ילדים בפרט - הומור הוא הדרך הטובה (והמצחיקה) להוריד לחץ ולשחרר את כולכם - כי כשנוח לכם, אתם מצטלמים טוב יותר - באחריות.





איך להתנהג ? - אין צורך לנסות להיות רציניים או להרגיש לא בנוח בנוגע להתנהגות הילדים, להיפך! הם מושלמים בדיוק כמו שהם ואני רוצה אותם שובבים וטבעיים כמו שאתם אוהבים אותם, אני מוכנה לגמרי להתרוצץ אחריהם ולתפוס אותם בשיא הילדותיות והחמידות שלהם! בסטודיו בעיקר יהיו להם המון גירויים - אל חשש, הסביבה מותאמת לילדים ואין חשש שיהרסו או ישברו משהו. תנו להם להתרגש.

ובקשר אליכם? תרגישו חופשיים לדבר ולהתנהג איך שתרצו, אם זה בטבע ואתם רוצים להזרק על שמיכה, או בסטודיו ומתאים לכם לשכב במיטה או בערסל - לכו על זה. זה לרוב מצטלם טוב ואני הרבה יותר קלילה ממה שאתם מדמיינים :) גם אם מישהו מכם כנראה לא היה בוחר את הצילומים האלו כיום כיף - לכל הפחות אדאג שלא יסבול , אולי אפילו יהנה מידי פעם - שווה לנסות לא?




סיום הצילומים - מבאסת ככל שתהיה הפרידה תגיע כשארגיש שיש לי מספיק תמונות מרגשות ואותנטיות עבור כל אחד/אחת מכם/ן ושל כולכם יחד. אני ממש משתדלת לשלוח במהלך הימים הקרובים ליום הצילום כמה תמונות בעריכה בסיסית, רק כדי להרגיע את הסקרנות ואולי גם להעלות כמה חיוכים. יש כאלו שיבחרו לחכות שאסיים הכל - בשמחה! לשיקולכם כמובן.





קבלת התמונות - את התמונות אני אשלח לכם דרך אתר דחיסת תמונות למייל לאחר עד 3 שבועות מיום הצילום, לרוב מוקדם יותר. אם יהיו בקשות או שאלות כמובן שאשמח לענות ולסדר מה שאוכל, הקשר שלנו בהחלט לא מסתיים בכך שקיבלתם את התמונות ועדיין אעשה כל מה שאוכל מבחינתי כדי שתיהיו מרוצים.




הזמנת מוצרים - כחלק מהשירות שאני מציעה יש מספר מוצרים שתוכלו להזמין דרכי, כולם באיכות מאוד גבוהה ויסופקו עם שליח עד לביתכם ישירות מבית הדפוס (ליאל אלבומים). בית הדפוס לא עובד מול לקוחות פרטיים ולכן ההזמנה היא דרכי בלבד.

המוצרים : אלבומי תמונות במספר גדלים , קנבסים במספר גדלים לבחירה ופיתוח תמונות.

אני אדאג כמובן שהמוצר יגיע אליכם תקין, יפה ובאיכות מאוד גבוהה - אתם רק תחפשו קירות בבית למלא בכל הטוב הזה.



ואם הייתם מרוצים- אולי נפגש שוב :) חלק לא קטן מהלקוחות שלי הם משפחה, בין אם הם הגיעו פעם אחת ובין אם הילדים גדלים לי מול המצלמה. אשמח לקבל אתכם למשפחה הזו כמובן.


מקווה שהצלחתי לעשות לכם קצת סדר בנוגע לעבודה איתי, אשמח לשמוע מכם!









צור קשר בווטסאפ
bottom of page