top of page
13b.jpg
  • תמונת הסופר/תDikla sliepchevich

צילומי ניו בורן - איך זה עובד?

אז התחלתם להתעניין בצילומי ניו בורן, כנראה שאת לקראת סוף ההריון או שילדת ממש לאחרונה, לכן קודם כל - בשעה טובה או/ו מזל טוב! כהורים טריים בוודאי התחלתם להרגיש את העייפות שמגיעה עם ההתרגשות המדהימה הזו. יתכן מאוד שאת עדיין עייפה מהלידה, אולי גם בהחלמה (שלי נמשכה חודשים ארוכים, כך שהכל מובן ונלקח בחשבון בפוסט הזה ובצילומים עצמם).




ההתלבטות בכל דבר מעכשיו היא - האם זה שווה את המאמץ?


מאחר וכולנו דיי שונים, כמו גם הלידות והתינוקות המתוקים שהגיעו בסערה של רגשות לחיינו, יש כמה אפשרויות בצילומים האלו, אציג אותם מהנוח ביותר - עד הקלאסי שדורש טיפה יותר מאמץ :


1. צילומי ניו בורן בבית


הם לא רק נוחים, הם גם ממש מרגשים! במיטה שלכם, על הספה בסלון, בזמן אמבטיה רגועה לתינוק, ליד החלון או מול הטלוויזיה עם כירבולית - ממש לא משנה מה תעשו, מבטיחה שזה יהיה מרגש באותה מידה. אחרי הכל - מה שחשוב בצילומים האלו בעיקר היא החוויה מהם, זה מה שיתעורר בכם כל פעם שתראו את התמונות. אין חדר שלא יצאו בו תמונות יפות, כל עוד אתם שם גם.


איך זה קורה? אין פשוט מזה. אנחנו מתאמים זמן יחד שמתאים לשנינו, בין אם זה בבוקר רגוע עם הרבה קפה, או אחר הצהריים כשהאנרגיות רגועות והשמש משאירה לנו אור חמים יותר. אין צורך בהרדמה של התינוק לבוש מיוחד, אני יכולה לעשות לו עיטוף עדין אם תרצו, או פשוט פיג'מה בהירה עדינה (גם כאלו אני יכולה להביא מהסטודיו). ואתם? עדיפות לבגדים נוחים שאתם מרגישים בהם טוב ובצבעים בסיסיים ורגועים - שוב, זה לא מה שיצור את התמונה המרגשת, מבחינתי גם בוקסר וגופיה יהיו מושלמים.


כמה זמן לפנות? בערך שעה, עד שעה וחצי באוירה ממש ביתית ורגועה. לא אעשה העמדות, אבל כן אכוון אתכם למקומות בבית בהם התאורה תאפשר צילומים יפים ממש.



2. צילומי ניו בורן בסטודיו בסגנון לייף סטייל


ההתמחות שלי, ובעצם החלק הכי משמעותי בצילומים שלי - הוא סטודיו הלייף סטייל שדמיינתי, תכננתי, השקעתי ולבסוף - הקמתי! מדובר בסטודיו מואר מאוד, עם 4 כיווני אור, המון חלונות, אמבטיה עומדת, מיטה ופינות מדהימות לצילומים טבעיים ומרגשים.


אם אתם ממש רוצים צילומים טבעיים, משפחתיים ובייתיים אבל המחשבה על לסדר ולארגן את הבית קשוחה לכם - יש את האפשרות האידיאלית של הסטודיו.


למי זה מתאים? למי שבכל זאת רוצים להתארגן (מבחינתי תשארו עם פיג'מות) ולצאת מהבית, כדי להגיע למקום נעים (ממוזג / מחומם) , עם קפה, עוגיות, נוף והרבה פינות לרבוץ בהן.


כמו בבית, תתלבשו ממש כמו שנוח לכם. יש אביזרים ולבוש בסטודיו לבחירתכם, אבל אתם ממש מוזמנים ללבוש את מה שמרגיש לכם נעים ויפה, אתם תצאו יפים בכל מקרה! לתינוק/ת יש מבחר עיטופים ובגדים שיתאימו לכל מה שתבחרו ללבוש, וכמובן שאתם מוזמנים להלביש לו/ה את הבגדים הלא פחות נעימים ויפים שיש לכם. יש אחים בסיפור? גם אותם אפשר להשאיר בפיג'מה או לבחור משהו מהבגדים בסטודיו, במיוחד אם מדובר בפעוטות.


כמה זמן לפנות? הנסיעה + כשעה ורבע של צילומים. אנחנו לא לחוצים, כי לחץ + תינוקות + הורים עייפים - פחות קוסם לנו. אבל מנסיוני, זה הזמן שלוקח אם לוקחים בחשבון החלפות חיתולים, הפסקות הנקה / בקבוק (גם אותם נצלם אם תרצו) והלבשה. הכל בסדר, לתינוקות יש את הזמנים שלהם ואנחנו אוהבים אותם ממש ככה!


והאפשרות האחרונה -


3. צילומי ניו בורן קלאסיים בסטודיו


זו אפשרות שקיימת בסטודיו בלבד, מדובר כמובן בכל התמונות הציוריות והמתוקות של ניו בורנים ישנים ועטופים בבדים חמימים ועם אביזרים פשוטים, עדינים ומרגשים. מדובר בצילומים מורכבים יותר, מאחר ורוב התהליך מתמקד בהרדמת התינוק/ת ומענה על הצרכים שלו (ויש לו לא מעט). מנסיוני רוב ההורים מעוניינים בסגנון הצילום המיוחד והמקסים הזה, אף שהוא דורש מכולנו יותר מסגנונות הצילום האחרים.


אז מה זה דורש? סבלנות. והרבה. משך הצילומים כ3 וחצי שעות, במהלכן אתם בעיקר נחים, מידי פעם מחליפים חיתול ומאכילים ואז אני חוזרת להלביש, להרדים (הרבה כדור פיזיו בסיפור) ולהניח אותם במנחים הנכונים בסטים שבחרנו/ בחרתי (להחלטתכם) ומוודאים שיהיה להם הכי נעים ונוח שאפשר - כדי שיהיו רגועים, שמחים וגם ימשיכו לישון. ההתנהלות שלי עם האהבה הקטנה והחדשה שלכם מאוד בטיחותית ונרכשה לאחר נסיון שלי עם הבן שלי וכמובן הרבה קורסים, הדרכות והתנסויות. הבגדים והעיטופים מכובסים ונקיים, כמו גם שאר הסטודיו כמובן, הטמרפטורה מכוונת לתינוק/ת (בואו עם בגדים קצרים, הולך להיות חמים) והכל נעשה כדי שהתינוק/ת ירגישו בטוחים ורגועים. לכם בעיקר נותר לרבוץ לידי עם קפה / תה ולהתלהב מהמתיקות שיא שתיהיה פה.


כמה זמן לפנות? נסיעות + כ 3 וחצי שעות (תלוי בקטנטנים כמובן)


אלו שלושת הסגנונות - מבטיחה לכם חוויה נעימה ומרגשת ותמונות מדהימות בכל אחד מהם ! לבחור - זה החלק שלכם ❤







צור קשר בווטסאפ
bottom of page